Konutkredisi.com.tr’de Bir Kredi Hikayesi: Baklava Keyfi!

Melihat Hanım konut kredisi yeniden yapılandırma isteğine tatmin edici teklif veremeyen bankasından kredisini transfer etmek ister. Kendisi internette arama yaparken sitemize rastlar ve hizmetimizi denemeye karar verir. Melihat Hanım’ın bu kararından Konutkredisi.com.tr ofisinde yediğimiz pek leziz Gaziantep baklavalarına kadar uzanan hikayeyi kendisi ile ilgilenen, uzman konut kredisi danışmanlarımızdan Songül Batı’nın ağzından dinledik.

****

N.A: Merhaba Songül. Melihat Hanım Konutkredisi.com.tr’yi nereden bulmuş? Sana nasıl ulaştı?

S.B: Melihat Hanım bizi internet üzerinden yaptığı bir arama sayesinde bulmuş. Öncelikle web sitemizdeki kredi transferi hesaplama aracından transferdeki karını hesaplayıp sonrasında ücretsiz danışmanlık hizmetimizden faydalanmak için iletişim bilgilerini bizimle paylaşmış. Ben de sistemimiz içinden bilgilerini aldım ve başvurduğu gün içerisinde telefonla kendisine ulaştım.

N.A: Kendisine kredi kullanmış olduğu bankadan verilen teklif piyasadaki en iyi tekliflere oldukça yüksekmiş sanırım. Bizim aracılığımızla ne kadar kazancı oldu Melihat Hanım’ın?

S.B: Refinansman sayesinde geri ödemede toplam 26.000 TL kazancı oldu. Kendi bankasından aldığı yapılandırma teklifi ile kazancı 14.000 TL olacaktı.

N.A: Peki nedir bu baklava hikayesi? Ne oldu da Melihat Hanım tüm ofise Gaziantep’ten baklava yolladı?

S.B: Yani elbette 12.000 TL fazladan kazancı oldu ama paradan da değerli bir iletişim var. İletişimimiz başından beri çok iyiydi. Kendisi çok canayakın bir insan, böyle bir hizmet verdiğimiz için yaptığımız 13 telefon görüşmesinin her birinde devamlı teşekkür etti. Çünkü süreçte müşteri temsilcileri ve bankalardan kaynaklanan sorunlar da yaşadık, ancak süreci yakından takip edip gerekli yerlerde müdahalelerde bulununca sorunları hızlı bir şekilde aşmış olduk. Bunlar da çok etkili oldu.

N.A: Süreçte sorunlar yaşadığınızdan bahsettin. Ne gibi sorunlar yaşadınız?

S.B: Örneğin kredi kullanmaya karar verdiğimiz bankada onay ve süreci ilerletme konusunda biraz gecikme yaşandı. Benim takibim sonucu müşteri temsilcisi ile ilgili bir sıkıntı olduğunu tespit edip sorunu çözdük. Bu süre boyunca Melihat Hanım’da çok ilgiliydi, en ufak durumda hemen benimle iletişime geçti. Verdiğimiz hizmet aslında en çok karşılıklı iletişime dayanıyor.  Kredi kullanma süreci boyunca danışmanıyla sürekli iletişim halinde olan müşterilerimiz kredilerini çok daha hızlı ve sorunsuz şekilde kullanabiliyorlar.

N.A: Sonuçta böyle müşterilerin kredilerinin sonuçlanma olasılığı da artıyordur. Peki, Melihat Hanım kredisini kullandıktan sonra neler yaşandı?

S.B: Kredisini transfer edince Melihat Hanım bizim adresimizi bulup ofise baklava yollamış. Güzel bir sürpriz oldu. Bana adres ve cep telefonunu verdi, benimkini de aldı. Düzenli olarak görüşür olduk. “Her 2 ayda bir baklava yollayacağım” bile dedi. Beni evine de davet ediyor. Gaziantep’e yolum düşerse uğrayacağım.

N.A: Görüştüğün müşterilerinle sık sık böyle şeyler yaşıyor musun?

S.B: Aslında müşteriye bağlı olarak değişiyor. Hizmetimizi kullanan herkes kredi kullansın ya da kullanamasın kredilerle ilgili en doğru bilgiye ulaştığı memnun kalıyor. Ancak müşteri cana yakın biriyse biraz daha farklı oluyor. Daha yakın iletişim kurduğumuz müşteriler, müşterimiz olmaktan çıkıp arkadaşımız haline gelebiliyor. Nasıl bir insan herhangi bir konuda danışmak için ilk önce en yakın dostuna gider, biz de aslında konut kredisi almak isteyen kişilerin telefonun ucundaki dostu olarak görüyoruz kendimizi. Bize danışanlar böyle bir hizmetin ücretsiz olduğuna çok şaşırıyorlar ve bir şekilde teşekkür etmek istiyorlar. Bu kimi zaman bir teşekkür email’i oluyor, kimi zaman da bu şekilde baklava, çikolata, lokum oluyor. Tüm Türkiye’ye hizmet verdiğimiz için hediye skalamız oldukça geniş. Bu şekilde teşekkürler aldığımız da biz de çok mutlu oluyoruz, tüketici için ne kadar faydalı bir hizmet verdiğimizi bir kez daha anlıyoruz.

N.A: Gerçekten çok güzel özetledin Songül. İnsan bu tür şeylere vesile olduğunda gerçekten iyi hissediyor olmalı. Benim soracaklarım bu kadar, sen son olarak bir şey eklemek ister misin?

S.B: Çok teşekkürler Nazım. Ben herkese konut kredisi almadan önce en doğru kararı vermek için mutlaka bize danışmalarını tavsiye ediyorum.

****

Melihat Hanım hizmetimizden faydalandıktan sonra kendisine yardımcı olan danışmanımızla iletişimi koparmayan, aldığı hizmetten son derece memnun olan ve Türkiye’nin öbür ucundan bize hediyeler yollayan bir başka müşterimiz. Biz de Melihat Hanım ve bizi tercih eden tüm diğer müşterilerimize iyi dilekleri (ve elbette hediyeleriJ) için çok çok teşekkür ediyoruz.

İşte o baklavalar :)!

Beğendiyseniz paylaşın!Share on LinkedInShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on FacebookEmail this to someone

Yorumlar

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir